onsdag 7 maj 2014

Senaste fynden!

 Man skulle kunna tro att jag håller mig jätteuppdaterad på utbudet som finns i trakterna. Men helt ärligt är jag jättedålig på att besöka loppisar, second hand & kolla av de lokala säljes sidorna på facebook. 
Jag är mest aktiv loppisbesökare på sommaren och så besöker jag nån loppis lite sporadiskt resten av året.  Framförallt nu när vi inte behöver så mycket mer utan jag mest är ute efter nygamla guldkorn att byta ut mina gamla med. :) 

Denna byrå fyndade maken på en lokal facebooksida som jag och troligen många andra missat.
Han vann den nämligen för 150 kr på budgivning och här har jag nog aldrig sett någon gå under 500 kr på auktion.

Denna gula skönhet vet jag inget om, men den är ett perfekt avlastningsbord för nappflaskor och dotterns kvällsfika ;) (ingen större risk att det blir vattenringar)

Om någon har information om den så får ni gärna skriva en kommentar! :)
 christina Lindberg + Verner Panton? 
Hittade en inlägg där pallen omnämns men även där är man osäker vem som står bakom den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar