söndag 16 november 2014

Drömmen har gått i uppfyllelse!

Idag har det varit en fantastisk dag! Vi började med att åka till kyrkan där dottern och hennes vänner sjöng för första gången med barnkören. Medan vi väntar berättar min mor att det är auktion i grannbyn och att det är annonserat om att det skulle finnas en 3-armad golvlampa från 40-50talet. Nyfiken blev jag... och vi bestämde att vi skulle åka dit när vi lämnat av dottern hemma. Sagt och gjort, vi lämnar av dottern, laddar börsen. Jag tänkte, är det den rätta, då betalar jag bra! Och ja! Det var den rätta! Men fy så gräsligt jobbigt det var att sitta och vänta. För inte vågade jag tröst shoppa något före, tänk om det var avgörande för om jag skulle ha råd med lampan eller ej? Nu blev den betydligt billigare än vad jag trott så jag är superglad! Lite fix med elen och sen kommer det att vara perfekt! :D Nej, nu måste jag sluta skriva och fara till körövningen! :D Mycket roligt på en och samma dag blev det!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar