torsdag 5 juni 2014

Utflykt till Norrbotten!

Efter 36 Mil är jag äntligen hemma & fått i säng två speedade ungar! (22.00) Jag och barnen har varit på utflykt uppe i Norrbotten idag :)Vi hann med två ställen i Luleå + lunch samt obligatoriskt besök på Toy's 'r' Us som jag lovat den blivande 4 åringen.

På myrorna på Storheden köpte jag en klänning, Arabia Kastrullen samt 4 st efterrättsskålar från Vereco.
På Kronan Återvinningscentral fyndade jag två brickor, leksakstelefon, 2 stycken djuptallrikar, en vas, en minikastrull, en spegel & matstolen i dockstorlek :)

 I Boden testade vi vår lycka och svängde förbi Retro Caféet Ruter. Det var tyvärr stängt så vi lånade deras fina uteservering och högg in på vårt medhavda fika. Medan vi fikade kom ägarna dit så vi fick en exklusiv rundtur bland deras fantastiska samlingar! Det är ett måste att besöka dem om en har möjlighet!
Där köpte jag den fina Tekoppen från Rörstrand.

PMU i Boden öppnade 17.00 och vi var först i kö! Där fyndade dottern ett gäng filmer och jag köpte en hatt, en cykelkorg, lådinsatser & en oanvänd minibyrå från IKEA. ("Moppe")




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar