söndag 6 april 2014

Skellefteå Retromarknad

Idag var det debut för Skellefteå Retromarknad. Herre jösses så lyckat! Jag är en av fyra arrangörer och jag är så stolt över vårt arbete inför marknaden & våra underbara säljare! <3

Jag har sålt riktigt mycket & även fyndat en del! :)
Tyvärr har jag varit fruktansvärt dålig på att fota under helgen men jag vet att det finns dem som fotat en hel del. Så jag kommer att länka till några andra sen när de gjort sina inlägg om helgen! :)

Jag fick känslan av att både besökare & utställare var/är nöjda med dagen och det är superkul & superpeppande! Allt som allt hade vi lite drygt 1800 besökare. Helt galet kul att så många fått nys om marknaden! Det var ju trots allt bara första gången! Eventuellt så blir det ett återkommande arrangemang, men vi lovar inget ännu. :)

Här kan ni läsa det vår lokaltidning Norran skrivit om Skellefteå Retromarknad!




Detta fick följa med mig hem:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar